Forum Osiedle Reda Park Strona Główna Osiedle Reda Park
Forum mieszkańców osiedla "Reda Park" budowanego przez firmę Semeko.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wspóplnota budynki 1,3,5,7,9,11,13
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Osiedle Reda Park Strona Główna -> Sprawy Osiedla
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zarzad_Reda_Park_III
coś już napisał



Dołączył: 25 Lut 2014
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 13:42, 19 Mar 2014    Temat postu:

W związku z przekazaną nam oferta na zebraniu wspólnoty w dniu wczorajszym, prosimy o przedstawienie informacji dotyczących działalności Państwa Firmy:
- od jak dawna zajmujecie się administrowaniem;
- czy posiadaliście Państwo odpowiednie kwalifikacje i zaplecze pracownicze do obsługi naszej wspólnoty;
- referencje innych wspólnot obsługiwanych przez Państwa celem weryfikacji Państwa doświadczenia;
- podanie nr licencji pośrednika w obrocie nieruchomościami i zarządcy nieruchomości ( nadanym przed 1 stycznia 2014) lub nr licencji PFRN ( uzyskanym po 1 stycznia 2014 ).

Wszystkie informacje proszę skierować na nasz adres @ : [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
michalina100
coś już napisał



Dołączył: 26 Maj 2012
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: REDA

PostWysłany: Śro 14:02, 19 Mar 2014    Temat postu:

Drogi Forumowiczu - Proszę czytać ze zrozumieniem - części wspólne to nie to samo co indywidualny lokal każdego z nas...

Nie pisałam tutaj o Twoim czy Moim prywatnym lokalu tylko o częściach wspólnych. Lokal odbiera każdy z nas indywidualnie od developera czyli Semeko i to oni są stroną do usuwania usterek.

Części wspólne każdego bloku odbiera firma ADMINISTRUJĄCA - czyli bloki naszej wspólnoty odbierał REDPOL a jak odebrał to każdy wie dokładnie... I akurat w tym zakresie to oni ponoszą pełną odpowiedzialność za niedopilnowanie terminów gwarancji.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez michalina100 dnia Śro 14:03, 19 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Koko
moje osiedle moja sprawa :)



Dołączył: 16 Lut 2010
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 14:55, 19 Mar 2014    Temat postu:

michalina100 napisał:
Czy Panstwo mają swiadomośc tego że każde naprawy obciążają konto wspólnoty zamiast byc naprawiane na gwarancji? Firma Redpol powinna dochodzić napraw gwarancyjnych od Semeko jako developera. Przez działania Administratora Redpol żaden z naszych budynków nie ma juz gwarancji ponieważ nie dopilnowali terminów. Dlaczego wspólnota ma ponosic koszty napraw skoro można je było naprawiać na koszt Semeko. Dlaczego na protokolach odbiorów poszczególnych budynków nie ma opisanych żadnych usterek skoro dobrze wiemy że od samego początku były problemy z domofonami, drzwiami wejściowymi czy elewacją zewnętrzną budynków czy ścianami wewnątrz. Zarząd jest po to właśnie by weryfikować takie sytuacje - dzięki takim zgłoszeniom wlaśnie udało się wyegzekwować do Semeko przynajmniej część napraw gwarancyjnych. W chwili obecnej trwają prace naprawcze elewacji zewnętrznej ( blok nr 9 - ustawione rusztowania), wymiana wadliwego osprzętu w bloku nr 5 czy zgłoszenie zalania sciany przy kotłowni w bloku nr 3 klatka A.



Chyba Panią trochę poniosło z tym przypisywaniem sobie (jako zarządowi wspólnoty) zasług.
Naprawa elewacji w bloku nr 9 nie ma nic wspólnego ze zgłoszeniem jakiegokolwiek zarządu. Podczas naprawy usterki zgłoszonej przez jednego z mieszkańców, pracownik zauwazył jeszcze jedną, którą własnie naprawiają.
Radzę się dowiedzieć u źródła.
A w bloku nr 5 nie był wymieniany żaden wadliwy osprzęt, klatka dopiero została skończona, wyposażona w kinkiety itp.
Z tego co wiem ze strony dewelopera żadna gwarancja nie wygasła, o czym Pani w ogóle mówi? Bloki maja 3 lata gwarancji i pierwsze słyszę, że gwarancja zalezy od zachowania "terminów" jakiegoś administratora. Brednie.
Śmieszne jest, że każdą sprawę można przedstawić w zupełnie różnym świetle - w zależności od intencji Smile
No tu się prawie Pani udało stworzyc pozory niezłego wkładu pracy zarządu

Nie spinajcie się tak bo Wam zapału nie starczy na dalszą działalność. Pamiętajcie, później będzie tylko gorzej:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
michalina100
coś już napisał



Dołączył: 26 Maj 2012
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: REDA

PostWysłany: Śro 15:42, 19 Mar 2014    Temat postu:

Koko - nie przypisuje sobie żadnych zasług tylko wyjaśniam jak się sprawy mają.
Naprawa w bloku nr 9 ma dużo wspólnego ze zgłoszeniem Zarządu bo sama ją spowodowałam jako mieszkaniec własnie tego bloku.
Co do bloku nr 5 to również jesteś w błędzie ponieważ byłam obecna przy wymianie 2 sztuk osprzętu wiec wiem o czym piszę.

Niestety jesteś również w błędzie w kwestii GWARANCJI - zainteresowanych odsyłam na skrzynkę Zarządu do kontaktu - udostępnią skanem karty gwarancyjne żeby była jasność sytuacji .

Mówimy o gwarancji a nie o rękojmi bo to są dwie różne sprawy.

Jak wynika z dokumentów ( kart Gwarancyjnych SEMEKO ) poszczególnych budynków gwarancja ważna była rok czasu od momentu przekazania budynku. Także żaden z naszych budynków ( piszę tutaj o Olimpijskiej 1,3,5,7,9,11 i 13) takiej gwarancji już nie posiada.
Rękojmia natomiast trwa 3 lata i tutaj mamy jeszcze trochę czasu chociaż np blok nr 13 ma okres rękojmi do 10.2014.
Redpol powinien w okresie roku czasu od momentu przekazania im budynków dopilnować usuniecia wszelkich usterek czy przeprowadzenia napraw gwarancyjnych czego nie zrobił - i o ten TERMIN którego nie dopilnował chodzi.

Następnym razem proponuję dowiedzieć się dokładnie i zapoznać z dokumentacją.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez michalina100 dnia Śro 19:00, 19 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Koko
moje osiedle moja sprawa :)



Dołączył: 16 Lut 2010
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 17:41, 19 Mar 2014    Temat postu:

Semeko pisane przez K.
Ja w ogóle nie rozumiem, o co robicie takie halo.
Myśli Pani, że usterki zdarzają się tylko przez rok gwarancji? No przeciez wiadomo, że nie.
W ramach 3letniej rękojmi też można je naprawiać.
Ciekawa jestem swoją drogą jak będzie sobie radził nowy administrator Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nari
Reda Parkowicz



Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Reda - Reda Park

PostWysłany: Śro 19:00, 19 Mar 2014    Temat postu:

niedługo będziemy mieć możliwość się przekonania jak nowy się nowy administrator postara, a wydaje mi się że po wczorajszym zebraniu wiele osób będzie uważniej śledziła prace aonu. Czy ktoś z Państwa słyszał może coś o tym, że redpol wystawiał wyższe stawki za energię w części wspólnej niż mieli ustalone w enerdze? Chociaż jak nie ma rozliczenia za 2013 r to pewnie się nie dowiemy...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
michalina100
coś już napisał



Dołączył: 26 Maj 2012
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: REDA

PostWysłany: Śro 19:04, 19 Mar 2014    Temat postu:

Koko napisał:

Myśli Pani, że usterki zdarzają się tylko przez rok gwarancji? No przeciez wiadomo, że nie.

Oczywiście że nie ale jak wiadomo po ustaniu okresu gwarancji większość napraw pokrywa sie z własnej kieszeni zamiast bezpłatnie...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MalaMi_3
dopiero co zaczynam pisać



Dołączył: 24 Gru 2013
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:11, 19 Mar 2014    Temat postu:

Paweł Andrzejewski napisał:
Witam.

Nazywam się Paweł Andrzejewski - jestem przedstawicielem Administratora Dendrom sp. z o.o. z/s w Redzie. W dniu 18.03.2014 byłem obecny na zebraniu Państwa Wspólnoty - z chęcią przedstawienia oferty naszej firmy na administrowanie, niestety okazało się, że Państwa Zarząd już podpisał umowę z inną firmą.
Z przykrością muszę stwierdzić, że nasza firma nie otrzymała zapytania ofertowego - pomimo bardzo dobrej opinii oraz faktu, że jesteśmy firmą miejscową.
O ile wyrażą Państwo chęć z przyjemnością przedstawimy Państwu naszą ofertę. Niejako na zachętę pragnę zauważyć, że w naszej ofercie zarówno konserwacja jak i sprzątanie są prowadzone w oparciu o naszych pracowników - z bazą oddaloną od Państwa osiedla o ok 5 minut drogi. Aspektem wyróżniającym nas na tle konkurencji jest najwyższej jakości poziom dbania o tereny zielone należące do Wspólnoty - a to ze względu na ponad 20 letnie doświadczenie naszej firmy w branży ogrodniczej.
Dodatkowo dla Właścicieli Lokali w administrowanych przez nas wspólnotach posiadamy specjalne rabaty w naszym Centrum Ogrodniczym.
W celu uzyskania dodatkowych informacji proszę o kontakt mailowy, telefoniczny lub osobiście - nasze biuro jest otwarte od 8:30 do 16:30 od poniedziałku do soboty.

Pozdrawiam
Paweł Andrzejewski.

PS.: W nawiązaniu do rozmowy telefonicznej która miała miejsce przed chwilą (niestety numer zastrzeżony więc nie mogę oddzwonić) - padło pytanie o już administrowane przez nas Wspólnoty i mam wrażenie, że osoba z którą rozmawiałem źle mnie zrozumiała. Administrujemy m. in. budynkiem Pacyfik w Aquasferze ALE nie budynkiem Atlantyk - który jest administrowany przez firmę Marka a wcześniej przez Redpol.



Panie Pawle...
Jako koordynator działający z ramienia firmy zarządzającej oraz utrzymującej czystość również muszę z przykrością poinformować ,że nie zostaliśmy poproszeni przez Zarząd Wspólnoty Reda Park III o ofertę. Wysłaliśmy na własną rękę ofertę z propozycja, jednak od razu została odrzucona. Dziwi mnie, że od Pana chcą informację na tematy pisane poniżej... np o licencje. Posiadamy wiele obiektów w małym trójmieście kaszubskim oraz na terenie Gdyni.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zarzad_Reda_Park_III
coś już napisał



Dołączył: 25 Lut 2014
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:40, 19 Mar 2014    Temat postu:

MalaMi_3 napisał:

Panie Pawle...
Jako koordynator działający z ramienia firmy zarządzającej oraz utrzymującej czystość również muszę z przykrością poinformować ,że nie zostaliśmy poproszeni przez Zarząd Wspólnoty Reda Park III o ofertę. Wysłaliśmy na własną rękę ofertę z propozycja, jednak od razu została odrzucona. Dziwi mnie, że od Pana chcą informację na tematy pisane poniżej... np o licencje. Posiadamy wiele obiektów w małym trójmieście kaszubskim oraz na terenie Gdyni.

Pozdrawiam


Pani Sandro,
wyjaśnię że przysłana przez Państwa oferta administrowania i sprzątania została odrzucona z uwagi na fakt że reprezentując firmę "X" z Gdyni przesłała Pani ofertę administrowania firmy o nazwie "Y" z Wejherowa ...
Doszliśmy do wniosku że nie ma sensu płacić za pośrednictwo...

Firma która Pani reprezentuje znana jest z utrzymywania czystości obiektów i pielęgnacji ogrodów - dlatego w odpowiedzi poinformowaliśmy Państwa, że mimo iż nie jesteśmy zainteresowani ofertą administrowania to jak najbardziej prosimy o przygotowanie oferty na sprzątanie.

Od dnia wysłania @ z naszą odpowiedzią czyli 24 lutego do dnia dzisiejszego taka oferta nie wpłynęła na adres zarządu. Co więcej nie było nawet żadnej odpowiedzi zwrotnej - jak widać nie byli Państwo zainteresowani przygotowanie oferty utrzymania czystości w naszej wspólnocie ...

Proszę udzielać informacji zgodnie z prawdą - korespondencja z Państwem do wglądu oczywiście jeśli pamięć zawodzi...


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez Zarzad_Reda_Park_III dnia Śro 19:58, 19 Mar 2014, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MalaMi_3
dopiero co zaczynam pisać



Dołączył: 24 Gru 2013
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:01, 19 Mar 2014    Temat postu:

Zarzad_Reda_Park_III napisał:
MalaMi_3 napisał:

Panie Pawle...
Jako koordynator działający z ramienia firmy zarządzającej oraz utrzymującej czystość również muszę z przykrością poinformować ,że nie zostaliśmy poproszeni przez Zarząd Wspólnoty Reda Park III o ofertę. Wysłaliśmy na własną rękę ofertę z propozycja, jednak od razu została odrzucona. Dziwi mnie, że od Pana chcą informację na tematy pisane poniżej... np o licencje. Posiadamy wiele obiektów w małym trójmieście kaszubskim oraz na terenie Gdyni.

Pozdrawiam


Pani Sandro,
wyjaśnię że przysłana przez Państwa oferta administrowania i sprzątania została odrzucona z uwagi na fakt że reprezentując firmę "X" z Gdyni przesłała Pani ofertę administrowania firmy o nazwie "Y" z Wejherowa ...
Doszliśmy do wniosku że nie ma sensu płacić za pośrednictwo...

Firma która Pani reprezentuje znana jest z utrzymywania czystości obiektów i pielęgnacji ogrodów - dlatego w odpowiedzi poinformowaliśmy Państwa, że mimo iż nie jesteśmy zainteresowani ofertą administrowania to jak najbardziej prosimy o przygotowanie oferty na sprzątanie.

Od dnia wysłania @ z naszą odpowiedzią czyli 24 lutego do dnia dzisiejszego taka oferta nie wpłynęła na adres zarządu. Co więcej nie było nawet żadnej odpowiedzi zwrotnej - jak widać nie byli Państwo zainteresowani przygotowanie oferty utrzymania czystości w naszej wspólnocie ...

Proszę udzielać informacji zgodnie z prawdą - korespondencja z Państwem do wglądu oczywiście jeśli pamięć zawodzi...



wysłałam e-mail żeby nie było niejasności Smile
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Koko
moje osiedle moja sprawa :)



Dołączył: 16 Lut 2010
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 16:13, 20 Mar 2014    Temat postu:

michalina100 napisał:
Koko napisał:

Myśli Pani, że usterki zdarzają się tylko przez rok gwarancji? No przeciez wiadomo, że nie.

Oczywiście że nie ale jak wiadomo po ustaniu okresu gwarancji większość napraw pokrywa sie z własnej kieszeni zamiast bezpłatnie...


Semeko naprawy na naszej wspólnocie robiło 3 lata, do ustania okresu rękojmi. Nie było problemu. Za nic nie płaciliśmy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
michalina100
coś już napisał



Dołączył: 26 Maj 2012
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: REDA

PostWysłany: Pią 20:27, 21 Mar 2014    Temat postu:

Koko napisał:
michalina100 napisał:
Koko napisał:

Myśli Pani, że usterki zdarzają się tylko przez rok gwarancji? No przeciez wiadomo, że nie.

Oczywiście że nie ale jak wiadomo po ustaniu okresu gwarancji większość napraw pokrywa sie z własnej kieszeni zamiast bezpłatnie...


Semeko naprawy na naszej wspólnocie robiło 3 lata, do ustania okresu rękojmi. Nie było problemu. Za nic nie płaciliśmy


bardzo się z tego cieszę. widać że przynajmniej u Państwa usterki zgłaszane są jak należy przez Administratora i pilnowane naprawy. szkoda że dla naszej wspólnoty nie znaleźli odpowiednio dużo czasu żeby odpowiednio tym się zając...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez michalina100 dnia Pią 20:29, 21 Mar 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Paweł Andrzejewski
dopiero co zaczynam pisać



Dołączył: 19 Mar 2014
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Reda, Obwodowa 20

PostWysłany: Sob 10:09, 22 Mar 2014    Temat postu:

Zarzad_Reda_Park_III napisał:
W związku z przekazaną nam oferta na zebraniu wspólnoty w dniu wczorajszym, prosimy o przedstawienie informacji dotyczących działalności Państwa Firmy:
- od jak dawna zajmujecie się administrowaniem;
- czy posiadaliście Państwo odpowiednie kwalifikacje i zaplecze pracownicze do obsługi naszej wspólnoty;
- referencje innych wspólnot obsługiwanych przez Państwa celem weryfikacji Państwa doświadczenia;
- podanie nr licencji pośrednika w obrocie nieruchomościami i zarządcy nieruchomości ( nadanym przed 1 stycznia 2014) lub nr licencji PFRN ( uzyskanym po 1 stycznia 2014 ).

Wszystkie informacje proszę skierować na nasz adres @ : [link widoczny dla zalogowanych]


Witam.

Oficjalną odpowiedź wystosujemy do Państwa w najbliższym czasie - na podanego maila Zarządu (po wystawieniu aktualnych referencji przez obsługiwane przez nas Wspólnoty) jednak już teraz chciałbym przynajmniej wstępnie odpowiedzieć na pytania postawione na forum.
Ad 1. Jeśli chodzi o naszą firmę to będą 2 lata jednak zatrudniani przez nas pracownicy posiadają doświadczenie nawet przeszło 20 letnie.
Ad 2. Tak jak najbardziej, w naszej firmie zatrudniamy zarówno osoby z wykształceniem prawniczym jak i technicznym, posiadamy także doświadczony dział księgowości a dzięki pierwotnej działalności naszej firmy - ekspertów w dziedzinie opieki nad terenami zielonymi. Dodatkowo zatrudniamy własny personel sprzątający jak i konserwatorów - co w połączeniu z lokalizacją w Redzie pozwala nam odpowiadać praktycznie natychmiast na potrzeby obsługiwanych przez nas Wspólnot.
Ad 3. Jak pisałem na wstępie - aktualnie jesteśmy w trakcie kompletacji dokumentacji.
Ad 4. Podobnie jak wyżej - do oficjalnej odpowiedzi załączymy wszelkie potrzebne poświadczenia naszych kwalifikacji. Zaznaczę tylko iż licencja PFRN nie jest dokumentem Państwowym i jej posiadanie ma się nijak do jakości oferowanych usług a świadczy jedynie o fakcie dokonania wpłaty na konto wydającej je organizacji i podpisanie jej regulaminu.

W nawiązaniu do rozmowy telefonicznej chciałbym tylko jeszcze sprostować (po reakcji rozmówczyni), że firma Dendrom zajmuje się administracją budynku Pacyfik a nie Atlantyk - którego zła sława jest powszechnie znana. Budynek Atlantyk był administrowany przez firmę Redpol a potem przejęty przez firmę Marka. Firma Dendrom natomiast administruje budynkiem Pacyfik który został odebrany od dewelopera w grudniu 2013 roku.

Pozdrawiam
Paweł Andrzejewski.

PS.: Z chęcią odpowiem na wszelkie pytania dotyczące oferowanych przez nas usług.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
klos1425
coś już napisał



Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 22:36, 23 Mar 2014    Temat postu:

nie rozumie do tej pory mylnego pojęcia fundusz remontowy z tego co zostałem poinformowany budynki maja 5 lat gwarancji wiec po co konserwator co on robi wykonuje telefony proszę zrobić to i to . druga sprawa tak ok 186 mieszkań niech każdy lokal da mi 1zł to co miesiąc do danego terminu dostarczę wskazania liczników w/g rzeczywistego zużycia . do wspólnoty na umowę zlecenie a fakturę wystawie posiadam firmę o rozszeżonej działalności . sąsiadce wyskoczył "grzyb" na ścianach naprawione na gwarancji ja uszkodzone okno tydz temu naprawione na gwarancji . trzecia sprawa co to za pranie pieniędzy na ubezpieczenie lokalu pewnie 80% nie stać wyłożyć ze skarbonki 200tyś wiec ma obowiązek wykupić ubezpieczenie jeżeli nie to proszę o dokument o ubezpieczeniu po co mam płacić 2 razy


Wystosowany przez Pana post jest niemalże nieczytelny. Prosimy o publikowanie wypowiedzi w miarę możliwości poprawnych gramatycznie i okraszonych choć szczątkową interpunkcją, dla dobra komunikacji na forum.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
klos1425
coś już napisał



Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 22:43, 23 Mar 2014    Temat postu:

druga sprawa prosiłbym serdecznie osoby posiadajace cennik za usługi redpol i obecnej wspólnoty zakrywajac oczywiscie dane osobowe i nr klijenta ja nie moge znalezc cały czas mieszkam gdzie na okragło cos robie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Osiedle Reda Park Strona Główna -> Sprawy Osiedla Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 4 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin